26 Kasım 2013 Salı

THE BALM FRAT BOY ALLIK

Günaydınn.Size cok sevdiğim the balmın allığından bahsedicem.Öncelikle bu allığı alış maceramdan behsetmek istiyorum biraz.
Bursada yaşadığım için ne yazıkki gratisten sürekli alışveriş yapma imkanım olmuyo.Gezmek için İstanbula gittiğimizde fellik fellik gratis aradım.İstiklalde olduğunu görünce uçtum sevinçten zaten çok seviyorum istiklali.Kendimi içeri atınca şok oldum aslında resmen talan olmuştu:(:( Ona rağmen kalan ürünleri tek tek inceledim ve bu allığı çok beğendiğim.

Ambalağı harika.Çantada taşımaya çok uygun çünkü dışında koruyucu kabı var ve kapağı mıknatıslı.  Tasarımı çok hoş.İçinde aynası var dışarda kullanıma çok uygun tek olumsuz yanı fırçasının olmaması bence.
 
Resimde pek belli olmamış ama rengi şeftali pembe ve mat kalıcılığıda oldukça iyi.Kesinlikle alınabilecek bi allık.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder