22 Kasım 2013 Cuma

ZEYTİNYAĞI SARIMSAK SAÇ BAKIM KÜRÜ

Size saç için muhteşem olan bi kürden bahsetmek istiyorum.Aslında baya bilinen bişeymiş ama ne yazıkki ben çok geç farketmişim:(:( saçlarım tutam tutam dökülmeye başlayıp hafif açıklıklarda

oluşmaya başlayınca bu olayı ciddiye almaya başladım.Öncesinde hiç dikkat etmezdim (15 gün aralıklarla saçlarımı boyadığımı bilirim.çok abartmışım:(  )Baktım gidişat iyi değil hemen araştırmaya koyuldum o sayfa senin bu sayfa benim gezinirken bu kürden sıkça bahsettiklerini farkettim.Bence denemeye değerdi.
Hazırlanışı: normalde 1 litre zeytinyağına 20 diş sarımsak yazıyodu ama benim o kadar zeytinyağım kalmadığından az miktar zeytinyağı kullandım.(yarım litrelik kavanozun yarısını doldurucak kadar)İçine sarımsakları 2 ye 3 e bölerek toplamda 7 diş sarımsak koydum.Bu karışımı 10 gün evin küçük tuvaletinde beklettim:) (orda bekletmemin amacı güneş görmeyen ve serin yerde durması gerekiyormuş)
Gelelim uygulamasına 10 günün sonunda kavanozu bir açtım ki amannnnnn açmaz olaydım dedim resmen. Allahım o nasıl bir koku nerdeyse vazgeçicektim sürmekten.Düşünüyorum yıkayıncada çıkmazsa iş yerinde naparım diye.Korka korka sürdüm.Saçlarıma iyice yedirdim.Üstüne saçlarımı streçle kapattım üstünede yemeni bağladım:) bu kadar sarmamın amacı koku dışarı çıkmasın:) 3 saat sonra saçlarımı yıkadım kolay arınması için önce ılık suyla baya akıttım yağı ,sonra bolca şampuanla yıkadım(dalin kullanıyorum bu arada)kokudan eser kalmadı.her gören saçların ne kadar parlak görünüyo diye soruyo haftada 1 kez uyguluyorum.Ben çok memnun kaldım tavsiye ederimm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder