4 Aralık 2013 Çarşamba

ALİX AVİEN DNA RİMEL

Merhabaaa.Bugün yorum sırası alix avien dna rimeldee:) lancome hypnose rimelimi bitirdikten sonra ucuz bir rimel arayışına girmiştim.Tabi her zamanki gibi arayışım bloglarda oluyodu.Girip çıkmadığım blog,yorumunu okumadığım blogger kalmamıştır heralde bu dönemde.Dna rimel hakkında genel olarak iyi yorumlar vardı bende almaya karar verdim

Fırçasının görüntüsü böyle.Tam adına yakışır dna sarmalı şeklinde.Kullanım açısından bir zorluk yaşatmıyo.
Dış kabıda böyle.Fiyatıda watsons da 15 liraydı.Açıkcası beklentilerimi pek karşılamadı.Benim kirpiklerim uzun zaten ama dolgun değil dolgunlaştırma açısından pek başarılı olduğunu düşünmüyorum.Özellikle lancome rimelden sonra baya sönük geldi bana:( çünkü lancome u kullanırken herkes kirpiklerin takmamı diye soruyodu.Gerçi ananemin meşhur bir sözü vardır ne kadar ekmek o kadar köfte:)bu da aynen oyle ucuz yollu bi rimel arıyosanız idare eder ama muhteşem bir performans beklemeyin bence 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder