9 Ekim 2013 Çarşamba

watsons bayram indiriminden aldıklarım

Herkese merhaba.İlk blog yazımla karşınızdayım.Çokk heyecanlıyım:)sürç ü lisan edersem affola''/
watsonsta 9 14 ekim arası birçok üründe inanılmaz indirimler var.Benimde bu indirimlerden seçtiklerim şunlar:

1.NYC Individual Eyes 943 Smokey Greens Far Paleti




içinde 4 tane far 1 far bazı birde aydınlatıcı var.yeşil gözler için tasarlanmış bir palet.Bu paleti çok sevdim.İndirimde değildi ama fiyatı 12 lira

2.RİMMEL MATCH PERFECTİON


daha öncedende severek kullandığım bi ürün.Kapatıcılığı çok iyi değil ama çizgilere dolmuyo.













Ucu fırçalı sürümü kolay.Benim kullandığım en açık tonu 010 ıvory.rimmel ürünlerinde yüzde 50 indirim var 6 liraya geldi.bu fiyata alınası bi ürün

3.MAX FACTOR LİPFİNİTY COLOUR AND GLOSS
Normalde ruj kullanan birisi değilimdir.Arkadaşlarımın yoğun isteği üzerine bikaç rujum olmuştu onlarıda ya sürmeyi unutuyodum yada 1 saat sonra dudağım eski rengine geri dönmüş oluyodu.Bu ruju görünce bayıldım tam benim için.Çok uzun süre kalıyo.ilk sürdüğümde çocukluğumun guaj boyalarını hatırlattı:)çünkü dudakta kuruyo ve rahatsız ediyo. Sanırım bu yüzden çift taraflı yapılmış diğer tarafı parlatıcı ve rujun bitişi güzel oluyo.ben 510 numarasını aldım.
 
fiyatı 22 liraya geldi .Severek kullanacağım biürün.         

4.Rimmel London SunShimmer 3-in-1 Shimmering Bronzer -002 Bronze Goddess 



 Ürün  bej, bronz ve kahve tonlarında üç adet  pudradan oluşuyor.
  

renkler burda çok soluk çıkmış ama aslında bu kadar solu değil.ciltte duruşuda oldukça doğal


Fiyatı indirimle 6 liraya geldi                                                           




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder